.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشجری در جمع فرمانداران و اعضای هیئت نظارت و اجرایی؛
توصیه های انتخاباتی رئیس هیئت نظارت گیلان
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان گفت: اگر نامزدی به قصد پول وارد عرصه انتخابات شود به کشور خود خدمت نمی‌کند و این را باید تشخیص داد و فهمید که اگر نماینده‌ای به ثروت متصل شود کار خراب می‌شود.
توصیه های انتخاباتی رئیس هیئت نظارت گیلان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان گفت: خرید و فروش آرا یک آفت بسیار بزرگ برای نظام اسلامی است و دستگاه قضایی باید با این موضوع به شدت برخورد کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در جمع فرمانداران و اعضای هیئت نظارت و اجرایی گیلان با بیان اینکه برخی شهرستان‌های استان در رد صلاحیت‌ها به خوبی عمل نکرده‌اند، اظهار داشت: باید مستندات چهارگانه را لحاظ می‌کردند که این کار را انجام ندادند و هیئت نظارت استان با قاطعیت این موضوع را بررسی می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه باید بستری برای مشارکت حداکثری مردم فراهم شود، تصریح کرد: این امر موجب سربلندی نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، افزود: همه ما در هیئت‌های نظارت و اجرا امانت‌دار مردم هستیم و باید نقش خود را به درستی ایفا کنیم و اجازه ندهیم حق کسی پایمال و نامحرمی وارد عرصه شود.

وی، با تاکید بر اینکه نامزد انتخابات باید با قصد خدمت وارد این عرصه شود، ابراز داشت: اگر نامزدی به قصد پول وارد عرصه انتخابات شود به کشور خود خدمت نمی‌کند و این را باید تشخیص داد و فهمید که اگر نماینده‌ای به ثروت متصل شود کار خراب می‌شود.

اشجری، با اشاره به حضور 30 نفر معتمد در بررسی صلاحیت پرونده‌های نامزدهای انتخاباتی بیان داشت: اگر صلاحیت برخی افراد محرز نشد توسط معتمدان بوده است.

این مسئول، با تصریح بر اینکه یکی از مواردی که در هیئت نظارت لمس می‌شود بحث اجتهاد قانون است، اذعان داشت: این امر باید در نیروهای امنیتی وجود داشته باشد.

وی، خاطرنشان کرد: در برگزاری انتخابات باید عدالت‌محوری را محور کار خود قرار دهیم و از آنجا که مدت صلاحیت محدود است ممکن است برخی‌ها با نفوذی که دارند صلاحیت خود را تایید کنند و نباید حتی حقی از کسی ضایع شود و فرمانداران وظیفه این امر را به عهده دارند.

اشجری، رعایت اصل بی‌طرفی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید مواضع تهمت را به حداقل برسانیم و ستاد انتخابات نباید ستاد تبلیغات باشد.

وی، با تصریح بر اینکه چینش اعضای نیروها بر سر صندوق‌های رای باید با گرایش‌های مختلف باشد، ابراز داشت: باید از تمام چینش‌هایی که دارای گرایش خاصی هستند، پرهیز و بین همه هماهنگی ایجاد شود که این امر صفای انتخابات را بیشتر می‌کند زیرا هدف مهم، برگزاری انتخابات سالم است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان به موضوع خرید و فروش آرا اشاره کرد و ابراز داشت: خرید و فروش آرا یک آفت بسیار بزرگ برای نظام اسلامی است.

وی، با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی به قبل، حین و بعد از انتخابات تقسیم می‌شود، اذعان داشت: تخلفات انتخاباتی در تمام این بخش‌ها به موقع بررسی می‌شود.

اشجری افزود: دستگاه قضایی باید با خرید و فروش آرا به شدت برخورد کند و در همان ابتدا جلوی این کار گرفته شود و فرد متخلف را به راحتی آزاد نکنند.

وی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را مورد تاکید فرمانداران و اعضای هیئت‌های نظارت و اجرایی استان قرار داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد محمدی 23 دي 1390
آقای حجت الاسلام آیا شما تاکنون متوجه نشده اید که نمایندگان مجلس برای رفتن به مجلس وخدمت به خلق خدا از هم سبقت می گیرند؟بندگان خدا خالصانه ومخلصانه خودرا وقف مردم می کنند .نه دنبال مادیات ونه دنبال توصیه به مسولین هستند که به دوستان وآشنایان آنان پست های کلیدی نان وآب دار را بدهند. کم لطفی نکنید.هاشا وکلا
نا شناس 23 دي 1390
حضرت اقای اشجری سردار علیزاده در کنار دفتر شما دفتر انتخاباتی دارد یا ندارد؟ ما که تا حالا 10 بار رفته ایم برایمان سواله که چرا فردی باید علنا در کنار شما با استفاده از برادران سپاه و امکانات 800 پایگاه بسیج شهرستان رشت کار انتخاباتی کند؟! پرا ایشان مجازند در مساجد شهر رسما سخنرانی انتخاباتی کند اما دیگران مجاز نیستند؟ مگر ایام مجاز برای تبلیغات شروع شده است؟!
یاور جوادی 24 دي 1390
دوستان عزیز ناراحت نشوید این آقا هم خیال کرده مردم شریف گیلان .........هستند .مردم خوب می فهمند ومی دانند جنگ ورود به مجلس برای افرادی که ثبت نام کرده اند برای چیست. نه خدمت به خلق بلکه پر کردن جیب .دوست ما که آن اقا را نام برده که دفتر انتخاباتی فلانی در گوش دفتر این آقاست بپرسید با چه مبلغی باز نشست شده اند ............ریال.چرا نمی گذارید بنده خدا بیاید به مردم مستضعف کمک کند؟
شهروند لنگرودی 24 دي 1390
جناب حجت الاسلام اشجری با سلام
در این اربعین حسینی از شما می خواهیم در باز نگری صلاحیت ها ، رضای خداوند را در نظر بگیرید، تا حقی از کسی ضایع نشود.
که ما اعتقار داریم،حتما اینگونه است.
ا-ص ازرودبار 24 دي 1390
آقاي اشجري باسلام وخسته نباشي بعضي ازمعتمدين يا هيئت اجرائي درد صلاحيت نامزدها يا اشنا به قانون نبوده اند يااينكه شناخت كافي ازنامزدها نداشته اند كه متاسفانه بجاي اينكه بگويند نمي شناسيم يا نمي دانيم براي خالي نبودن عريضه وتعصبات خشك انتخاباتي وعدم توجه به مواد چهارگانه راي منفي داده اند لطفا ازنظرسطح سواد وامين بودن ،اگاهي كامل به قانون اساسي هيئت اجرائي بررسي فرمائيد
نا شناس 24 دي 1390
اقای اشجری شما 5 ماهه داری قانون شکنی سردار علیزاده را هر روز 24 ساعته می بینید شما دست داشتن نماینده ها را در اختلاس 3000 میلیاردی دیدید اما امینی و قهرمانی دو تن از خوشنام ترین مدیران بومی گیلان را عدم احراز صلاحیت میکنید!
نا شناس 25 دي 1390
...علیزاده همین دیروز در مسجد موسی ابن جعفر مراسم سخنرانی انتخاباتی داشت.آیا این قانونیه؟ ....
نا شناس 26 دي 1390
آقای... در سالروز اربعین امام حسین (ع) sms داده و این روز را تسلیت گفته چرا ایشان در سه سال گذشته اینکار را نکرده ؟ آیا این تبلیغات خلاف نیست؟ جناب اشجری واقعا از این موضوعات خبر ندارید؟ اگه ممکنه ایشان را رد صلاحیت کنید که با علم به قانون خلاف قانون می کند.
نا شناس 27 دي 1390
مهندس امینی را فردی بسیجی و در خط ولایت می دانیم ایشان اخیرا پس از بررسی مدارکشان در هیئت نظارت تایید صلاحیت شدند
نا شناس 28 دي 1390
اقای اشجری این سردار علیزاده داره کار انتخاباتی نمی کنه اینکار دوپینگ است آنهم زیر سایه نهاد ها و ناظرینی مثل شما چگونه است که ایشان کنار دفترتان 6 ماهه کار انتخاباتی میکنه؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.